Z blogu na blogspot. Nová adresa: style-brunch.blogspot.com

Více informací zde.

Sportovní aktivity

27. května 2011 v 19:09 | PJ


Sportem ku zdraví, kráse a dokonce i ku štěstí! Když se nějaká z nás rozhodne sportovat je tu většinou z důvodu, že si myslí, že kolem ní je tuková bublina a nebo že jí rozčilují hodiny TEV když přiběhne a hrozivě funí. Víš ale že u sportu se můžeš zbavit stresu, nespavosti nebo PMS ? A to je jen minimum, kdybych se rozhodla to vše vypsat bylo by to nadlouho, zkrátka sportem a dobrou kondicí docílíš taky dobré nálady!

Jak se "dokopat" ke cvičení
To je to nejtěžší, pokud zvládneš tohle, zvládneš už všechno potom. Málokomu se do cvičení chce většina by raději vysedávala u počítače. Většinou nad tímto problémem zvítězí ti, co mají silnou vůli. Pokud ale nad tou tvou vůlí zvítězila lenost mám už jen jeden tip, který ve většině případů funguje. Vyraž na nákupy do nějakého obchodu jako je addidas, Puma, Nike a nakupuj! Kup si botky, teplákovou soupravu, čelenku… prostě věci na cvičení, které budpu krásně vypadat, budou pohodlné a uvidíš, že se budeš těšit až budeš moci vyzkoušet jak ti to v nich sluší až si půjdeš zaběhat kolem hřiště, kde hrají krásní fotbalisti ;-) Další můj tip je přihlásit se se svou kámoškou na nějaké cvičení, díky tomu se tam dokopeš navzájem mimo to můžete trik č. 1 dát dohromady s č.2 a tak vzniká skvělá kombinace. J
Způsoby cvičení
Těch je strašně moc, napíši ti sem své oblíbence a vůbec populární sporty.
Zumba: Velmi populární sport- tanec, tančí se nebo chcete-li cvičí na hudbu typu Shakira. Zumba tě uchvátí a strhne do víru pohybů a kila jsou dole ani nemrkneš. Já osobně zumbu doporučuji, sama chodím a baví mě to od samého začátku, zapotíš se sice dost,ale proti starostem a stresu je výborná!
Jogging: Neboli běh zvyšuje vytrvalost, tvaruje nohy a pokud to skombinujetš s přijemnou hudbou a dobrým místem (třeba parkem) bude tě to skutečně bavit. Ale také doporučuji běh ve dvou, zvyšuje to vaší vytrvalost lépe, protože si chceš třeba s kamarádkou povídat a to nemůžeš přeci zůstávat pozadu…
Plavání: Podle všeho nejlépe zvyšuje tělesnou kondici, posiluje svaly a zároveň uvolňuje.
Jóga: Zlepšuje držení těla, posiluje a uvolňuje svaly.
Samozřejmě i rychlou chůzí si zlepšíš svou kondici, dále pak Tenis, Golf, Skákání přes švihadlo…

Joggínská relaxační technika
Chceš spíše relaxovat než cvičit? Vrhni se na jógu, Když jsem chodila na jógu naučili mě tam relaxační techniku velice jednoduchou:
Lehni si na záda, zavři oči. Zhluboka se nadechni a vydechni, soustřeď se jen na dýchání na nic jiného. Postupně uvolňuj své tělo od kotníků po stehna. Poté vystrč bříško co nejvíc to půjde, chvíli vydrž, a pak ho uvolni. Dále uvolňuj ramena a obličejové svaly. Snaž se nemyslet na nic (To když mi řekli myslela jsem že to je hloupost, že to prostě nejde,ale soustřeď se jen na to, jestli je celé tvé tělo uvolněné pokud máš pocit, že některý ze svalů je napjatý uvolni ho, soustřeď se na dýchání a na uvolnění tvého těla) Takto odpočívej tak 10 minut poté pomalu otevři oči a pomalu také vstaň.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 JK | Web | 27. května 2011 v 19:26 | Reagovat

pěkně napsané...

2 JK | Web | 27. května 2011 v 19:26 | Reagovat

Mě joga moc nebavila.. Byla taká nudná :D

3 ♥ ...Avriilka... ♥ | Web | 29. května 2011 v 20:03 | Reagovat

Zajímavý článek..A krutě si to napsala :D ... A strašně Ti děkuji za hlásek :))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.